بیادشیم
سلام دوستای گلم . مهسا هستم. علیرضا بدجوری گرفتاره. ان شاالله تا محرم میاد. دعا کنید زودتر بیاد.
دوست نامرد بدجوری باعث گرفتاری میشه مثل الان علیرضای نازنین که گرفتار شده.
اینم واسه همه ی دوستای نامرد :
در آینه ات بنگر حیوان صفتی بینی
تقصیر تو این نیست. تو اینی
اینست ترازوی عدالت
لعنت به تو و ذات خرابت
دوست داریم علیرضا . جات خالیه.
از طرف : مافیا. احسان اسپارتا . وحید کالباس . محمد . میثم . مونا . نازنین و خودم که خیلی دوست دارم.
+ نوشته شده در سه شنبه نهم آذر ۱۳۸۹ ساعت 23:4 توسط علیرضا
|